look around the corner it might be a miracle waiting for you

såg nyss Christmas town =) Åh lite julkänsla börjar man ha!
Mysigt!
Bor numera i mitt sovrum =) Har även flyttat in steroen nu så nu behöver jag inte lyssna på de små högtalarna =P
Men jag ska försöka andvända de andra kvadratmetrna jag betalar för...
I dont no why?! De är ju Algots rum ;)

Åh, inget är ju värre än när nån annan har de värre än en själv va ;)
Man försöker ju hjälpa så gott det går men hey, ryck upp dig!
Ingen annan än du själv kan ju göra nåt åt det!
Jag vet innerst inne att du kommer att bli nöjd med ditt val annars är de
ju bara att göra nåt annat!
De gör ju jag hela tiden =) Ständigt nya planer, idéer sen om jag gör alla eller inte spelar ju egentligen
ingen större roll så länge man är lycklig.
Life is a rollercoaster and we are all on it! So enjoy the ride!

Just have little fate!

Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0