Kasta fake mynt i en brunn

Jobbat igen! Ovanligt, nä inte ett dugg... Lite less på jobba akkurat nå!
Men de ordnar snart upp sig bara en sån så kallad formsvacka...

Jag har kommit på flera bra julklappar faktiskt. De kommer kanske inte va dyra men dock
personliga så LOVE IT haha! Ska börja min tomteverkstad i veckan hade jag tänkt!

Jag undrar när Adi tänker komma hem? du vet vi vill busa med Adi!

Så kom jag på när jag satt i bilen påväg hem, hur nöjd jag faktiskt är och
den förändring som jag vill ha den tänker jag planera väl i så fall.
Den planen ja du vet Jenny, men efter det så har jag nog bestämt mig.
Kanske jag stannar i Övik eller så inte. De spelar nog ingen större roll i det
stora hela, huvudsaken jag får göra de som gör mig lycklig.

Nä, nu ska jag försöka sova några timmar innan jobb...

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0