Its all crazy.. And I only feel happy!

JAg är sjukt nöjd och jag har en stark känsla av... att det kommer att hända nåt kul alldeles snart som kommer att förändra en hel del saker...
Jag har en stark föraning om att det kommer att hända snart och jag kommer att bli ännu mer nöjd.
Har dock förtalt detta till vissa utvalda och ingen har sagt nåt att än att de är faktiskt en bra idé

KOmmer hem från en helvetes kväll, ja de var de...
Jobbade över, hann som inte alls med nåt..
Men men de är väl mitt jobb i ett nötskal.

En patient sa till mig idag, välj noga, för du är fin, snäll och duktig!
=D SÖT!


Nä, om man inte ska ta å sova!
Jag har btw lämnat in min telefon så snart kan jag ha en normal konversation via mobilen =D

Pöss hej!

Kommentarer
Postat av: luckeboi

Hur kan tjejer gå i sådana klackar. Kolla in :)

2009-12-22 @ 23:28:45
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0