Invigningen av Lex igår

Invigningen av Lex, ny utestället Örnsköldsvik ( Gamla Plattan, HC, Liquid, Cillas kärt barn har många namn ;)
En total förändring av designen, nytt fräscht, ljust och en känsla av lite lyxigare =)
Hoppas att detta ställe slipper undan de rykten och känsla alla andra ställen haft genom åren där...
För på min tid var de HC då va man 18 och galen... De enda man ville va ha var billig sprit och mycke...
Sen har man väl tittat förbi nån gång efter det men alltid haft den där 18års känslan kvar plus att de alltid varit 18åringar där....

Så nu till maten: Mycket god buffé blev vi bjudna på =P Mumma
Lite olika slag och ett och annat epilepsi anfall men vi överlevde =)
Men de bästa var kaffe och den godaste kakan jag ätit sen manna minne!


Le dansgolv =D



Mr Eklund, Vi hann med nästan hela drinklistan.. hmm har väl två kvar att smaka på nästa gång ;)


så i det stora hela får Lex ★★★
av fem för att att de är nytt, de är bra och med lite erfarenhet på de här får de garanterat fem stjärnor nästa gång =)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

2009-12-11 @ 18:47:03
Postat av: Tobbe

På jag var 18 så var det Plattan, fast med samma innehåll. =) Hade gärna sett fler bilder dock. Men man får väl åka förbi där någon gång.

2009-12-11 @ 18:49:19
Postat av: Viccan

Ja hade mer än gärna lagt ut mer bilder om de inte va för att jag hade slut på batteri i kameran =) Ja ta och titta förbi där =) Vore kul om de kunde fungera för dem =)

2009-12-12 @ 20:40:10
URL: http://wicrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0