I really hate the fact that John B and I have no relationship

så är kl. 04.26.. antal timmar jag sovit.. noll grattis jag har äntligen slagit rekord!
Ja de är ändå ingen idé att sova nu...
Bara att ta en kall dusch, dricka en kopp kaffe...

Vad är de för fel på en annan har man inte alla tomtar på loftet eller är de helt enkelt för många?!
Fort jag försöker sova kommer en massa tankar... tankar utan betydelse...
Tänker på hmm, dit skulle man ha åkt, kommer på en massa ord stråhatt, fransar, knövel, ironi...
bara en massa ord. WORD!

Ja ja... borde ha fått sova de tycker jag är värd!

Jag har sett saker och läst saker som får mig att skratta... för hallå, I been there done that! But what ever, I don't care! Jag ser en historia repetera sig själv... Som tur är, är det inte min... Jag tar en helt ny väg här livet och den är otrolig men än sömnlös!

Nä, nu ska katten duscha, ta på min en julfin outfit, å gå på mitt älskade jobb!

HAVE THE BEST DAY EVER!

Peace, love and waht do we say... rock n' roll baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0