Helt underbar dag och då säger vi high five på den va?!

Jobbat på bra! Tjänat tre öl och en dejt jag inte ville ha... satt och svor en stund för de finns så dumma människor.. men karma karma...  Gav en kram till nån jag inte känner =o men så gör jag =) På jobbet...

Valet och kvalet om jag ska dricka finskt öl ikväll... är rätt trött och skulle gilla soffläge!
Skulle gilla å bara va själv... Tråkig man kan vara då...
Men hey åldern tar ut sin rätt då man är så här ung ;D

Ska ta å göra nåt sen får jag se =)

Körde på bakhjulet med batmobilen idag, inte illa va?! haha coolt!

Blir glad över att mina jobbar kompisar inte är som ett gäng döda kroppar ;)
Hahaha, ja dit vill inte jag!

Jaha de vorte som de vorte och sen får vi se!

BTW. fick en sån underbar idé imorse som jag bara måste göra... kommer dock att ta några månaders planering men de är nog värt, man lever ju bara en gång vad man vet =) Och de är väl nu man ska göra det? länge sen jag hade nå planer nu så... ;)

Skål å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0