Have fate, have trust, have fun

Your my friend and I love you!
You are one of a kind!

Jag tycker inte att man ska nöja sig med det lilla och du förtjänar det absolut bästa och det som gör dig lycklig!
Om de är rätt så är det rätt!


Kommit fram till att jag är nog lite annorlunda i vissa frågor...
Tycker inte om att umgås med människor jag inte känner... Vilket gör att jag förmodligen aldrig kommer att gå på en dejt eller dejta... Vilket kanske de verkar besvärligt att träffa nån men de gör inget för om jag gör de så ordnar de sig nog ändå. För vem säger att jag inte möt den personen redan?
Hey, vem säger inte att mitt hjärta redan är taget... Vem säger att det är öppet för någon annan än dig, även om de är det jag vill. Även om jag ständigt försöker glömma så finns det där. Men jag jag kan leva med det. Jag kan leva med att jag faktiskt har varit fullständigt galet kär... Förälskad, blivit sårad så att mitt hjärta har sprucket och jag aldrig trodde jag skulle kunde andas igen. Kan inte idag vara gladare att det är så över att jag kan skratta åt de idag... Så carzy alltihopa att man kan tro att de är påhitt.. Men alla sår har sina ärr vilket gör att lita är något som är svårt och kanske därför jag trivs med att vara själv och att du inte vill ha mig.

Anyway, mitt i vardagen borde man göra nåt kul så på måndag ska jag å Sandra ha julmys =)
Hela kitet med glögg, lusseböllar, pepparkakor och julgodis =D
Ska bli mysigt!

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0