Happy cat

Fick ett samtal idag...
Ett samtal som kanske förändrad lite av varje...
De va ett samtal ifrån en chef...
En chef på en avdelning på en annan ort...
En avdelning som jag hade sökt jobb på ;D

Ja jag vet! Jag vet! Man ska va glad
att man har ett jobb och jag älskar mitt jobb här hemma
men ni som känner mig vet att nu är det dags för Viccan å
röra på sig igen...
Glada och ledsna miner maybe,,, Men jag är en happy cat!

Kanske hon hade rätt som sa att nu är det en tid då mycket händer för min del och att de kommer att ha med kärlek och jobb att göra...

Jobb check ;)

Nä, nu ska jag ta och ta mig i kragen å hoppa ut mysbyxorna å ta på mig min vanliga outfit ;)

I made a promise to myself this night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0