Freezing in my car, freezing in my bed, plz freeze my mind!

Dagen som varit bra, vaknade med sunshine!
Vaknade och mös av värmen i sängen tittade ut och såd snubben där ute... hmm?
Klev upp å mös...
Fick samtalet!
Yääj!

Skulle åka på jobbet...
Bilen frysit i hop =(
Men med varm vatten så va de fixat i ett kick, men tidsoptimisten gjorde att jag dock blev sen =(
Jobbet var bra.

Ringde min mor när jag satt å väntade på att bilen skulle bli varm...
ÅH, ingen kan få mig att bli så galen!
Så jag ringde min bror.
Han gjorde mig glad, jag skrattade och vi ska snart åka skoter!
Jag gillat!

Så måste jag boka en biljett...
Köpa en annan å så ba bär de av I guess...

Börjar gilla mitt liv lite bättre, håller på bli galen på att gå runt som jag gör och de värsta att jag håller på att tycka att det är behändligt... Oh no... Mamma vill så gärna att jag ska sitta i ett hus här med man och barn... Men jag de skulle göra mig olycklig. Mycket olycklig. Inte min apa.
Måste göra nåt annat se nåt annat.

Så då kanske jag ta mig i kragen å göra allt de där andra också!

Nä, nu svamlar jag, för jag är så talsugen så jag DÖR!
jaja, de är väl en av nackdelarna med att vara ensam, men som jag och bror pratade om fan va gött de är!

Jaja, ha det bäst å så lär jag väl va vaken alltför länge igen....

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0