Day 56... My own countdown..

Så var lediga dagen över och idag ska jag ut, ska på jobbet...
Brr, brrr it's cold in here...

Hade en gubbe utanför köksfönstret wtf*
jaja, han kanske ville kolla läget med en ;)

Känner mig inte lika trött längre, sov faktiskt i natt.
Helt otrolig måste jag säga!
Hoppas att de håller i sig!

Jag ska ta å göra ett par saker nu...
Bland annat ringa min allra bästa Anna-ma!!

Ha en underbar dag för de förtjänar ni alla!

Hade btw en dröm om en person som jag inte har lyckats förlåta men jag tror mitt hjärta har förlåtit!
Jag brukar varken vara långsur eller ha såna här känslor för någon men nu är de bara borta!
Men I was hurt, big time! men men de va ju länge sen! Men skönt när liken i garderoben försvinner!


Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0