Blåsa ut 38 ljus...

Räknade mina ljus och ja alldeles riktigt de va jätte många!
Kanske för många men de är mysigt och man spar på elen ;)

Nu tänke jag se en film å så sova!

Just so you know tänkte jag ;D Som om de är så himla intressant å veta vad nån annan gör...
Men vaddå jag läser också bloggar....
Typiskt.. men så är man ju 80talist också.. illa att man är så ensam om det på jobbet ;D (och de får man ju höra)

tack btw för låten du okända skumma människa =)
Och påtal om skumma människor, Du min absolut skummaste, vad skulle jag göra utan dig?
Tror inte att du vet vad de betyder de du säger =) Tack <3

Har slagit in min första julklapp för i år också =D Plus att jag gjort annat bus också =)

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0