Alla för en, en för alla

Så var de the day after,,,

Känns, syns, märks...
Dock så duktig man är har jag varit på jobbet jobbat...
Fick ett mail... Intressant de hela ledde till att jag beställde
hmm, två böcker och ett annat slags hjälpmedel för att utforska den märkliga värld vi lever i.

Det var kul igår.

Ibland önskar jag att man visste, ibland önskar jag att man kunde förstå.
Men allt är ett enda stort kollektiv som vi måste lära oss att leva i.
Vi måste lära oss att ta hand om varandra och vårda den här miljön vi lever i.
Jag är inte ensam

Så händer de kanske nåt på mina oskrivna blad i framtiden....
Jo de orden skriver jag och de är jag som är Bossen! Haha!

Anyway den där leken vi lekte allt för länge och kanske för mycket är så över!
Ja vet du vad, jag förstår inte ens själv varför?!
Ledsen, de är snningen!

Nu ska jag sova, blunda och tänka på hmmm,,, den goda pizzan jag har på jobbet!

Ha det bäst och tack å lov julen är ÖVER

Nu ska vi fira nyår snart, då blir de både.. mys och bus!


Har ni sett den där julmusen btw ;)


SANDRA DU ÄR OCH FÖR BLIR BÄST!

Kommentarer
Postat av: Ardnis

Va, vars är julmusen? Har inte du sett den? Haha :P



Dito <3



2010-01-11 @ 01:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0