♥ All I want for christmas is you ♥

När jag åkte hem kom jag på att jag skulle hälsa på pappi så de gjorde jag =)
Somnade dock på soffan, men de va skönt för... Som vanligt sover jag inte när jag ska...
Men nu är man ledig en hel dag.. sen blire... hmm tre dagars jobb sen ledig fyra Yäääj!

Så efter en tupplur tog jag pärlan till coop träffade på ovanligt många jag kände...
Har alltid tänkt om man känner många som är och handlar då är man gammal =(
För så va de med mamma hon gick alltid på affärn å de tog tid för henne å surra me alla...

Jag är i behov en massage.. grymt ont idag...
Brukar gå över men icke, less jag blir...

Nu ska jag göra tre olika sorters julgodis, får se om jag orkar med att göra alla...
Vet inte hur jag tänkte egentligen för jag äter inte direkt godis =O

Jaja, Hoppas att man får julkänsla iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0