Aliens, vampiers and others....

Idag va en bra dag...
Idag va en hyfsat dag...
Idag fick jag min korv... En jätte salami som ska bli en julklapp...
Idag log jag för jag var glad..
Idag skrattade jag så tårarna rann..
Idag fick jag ett brev att vaccin finns även för mig... (hmm, har redan tagit de lääänge sen nu)
Idag drack jag massa kaffe...
Idag har jag inte haft ont...
Idag är jag trött för jag sov inte inatt...
Idag tvättar jag kläder...
Idag har jag inte gett någon nån kram...
Idag har jag pratat i telefon med folk jag inte känner...
Idag har jag varit ängslig över en patient...
Idag har jag haft lunch...
Idag har jag lyssnat på musik jag aldrig hört...
Idag önskar jag att jag hade nån å prata med...
Idag har jag insett att de är bra...
Idag är jag också nöjd...

Så ikväll blir de andra saker...

Kommentarer
Postat av: Otto Strasser

Idag har du gått runt och varit vacker också kan jag lägga till på din lista!;)

2009-12-08 @ 20:29:31
Postat av: Viccan

Men nu börjar de bli lite obehagligt! Inte alls... och vem är du?

2009-12-08 @ 21:27:10
URL: http://wicrock.blogg.se/
Postat av: Skumberg

Sorry, var ju inte meningen att skapa obehag. Jag är hemlig, lev med det;)

2009-12-08 @ 22:23:55
Postat av: Viccan

I guess I have too... But I don't like it.

2009-12-08 @ 22:55:47
URL: http://wicrock.blogg.se/
Postat av: Al Swearengen

Du får väl gissa;)

2009-12-08 @ 23:54:06
Postat av: Viccan

Hur ska jag kunna gissa utan ledtråd, men jag har mina aningar... Gissar att de börjar på H?

2009-12-09 @ 00:07:06
URL: http://wicrock.blogg.se/
Postat av: Carl Crack

Du vet nog knappt vem jag är så att gissa är nog ganska bortkastat skulle jag tro, men gissa på du;)



Godnatt.

2009-12-09 @ 00:34:46
Postat av: viccan

Ja men då slutar jag genast med det... Ingen idé och slösa energi på nåt som ändå inte ger nåt.

2009-12-09 @ 11:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0