A end, a start, a new life!

Så är 2009 snart slut och jag kan inte känna nåt annat men fy fan va skönt!
Mitt år började med att jag var i norge, kom hem började på ettan,,,
Jag tänkte börja med ett slags liv Övik...
Blev olyckligt kär,,,
Gick vidare, va på srf och hade the time of my life haha!
Det var en sommar med en del timmar i salun, bad, bastu och skratt!
Mycket bus hann vi med...
Starten på ett kollektiv var tanken men en viss person
beslutades sig för att komma in i våra liv!
Längtar tills jag får träffa dig!
Jag fick slut på mitt vik, och öviks sjukhus gick ner på
en slags tomgång, folk har blivit uppsagda och en massa förändringar...
Fick förlängt på ortopeden och psykatrin, men sur, less och sprickfärdig
sa jag nej!
Äkte till Norge igen, va där men inte så mkt jobb fick jag, gick dåligt för mitt företag...
Beslutade tills slut att komma hem igen två och halv månad senare...
Sökte skola, funderade på framtiden, var påväg till London...
Fick förlängt på numera kirurgavdelningen...
Så här i slutet av året är jag feed up igen...
Har idag köpt en gura, ett par nya skor, två nya böcker landade hemma hos mig...
Sen bär de av!

Har fått min anställningsintervju på ava på karolinska...
Fick höra idag av en av våra staffet överläkare att det var en vinst för dem och en förlust för Öviks sjukhus =)
Sånt blir man ju rakarns glad av!

Sen vidare vad som hände under 2009, jag fann mig att bli kär i både Oslo & Sthlm
Jag å Tette rymde allt oftare till Sthlm och hade hur kul som helst!
Lärt känna en hel del schyssta människor!
Hamnat i dispyter med folk jag älskar!
Som än idag inte är läkta men bättre än vad de var...
Men jag kanske skulle ha sagt hela sanningen men de får va som de är...

Jag träffat, en del guldklimpar; å de måste jag säga är Karro! Pöss Gumman!
Sandra har blivit en av mina närmsta vänner, you rock!
Början av året visste jag inte vad jag skulle göra utan Anna-ma
Mika bff! Jag vet att du blir sur om jag inte påpekar att du är min bästa kompis!
Vi hade det lite jobbigt ett tag men nu så! Nu är vi väl polare och av bästa sorten!
Tycker de är grymt roligt att sitta å bakis ragga på helgon med dig!
Möte en själv på krogen en gång här i höst som blivit en annan ledsagare! King!
Möte en annan som fick mig att häpna...

Mitt hjärta fick ingen i år.
Många öl blev de, en och annan jäger redbull!
Var på båtjäveln alltför många gånger!
Srf va roligaste!
Wallmans med tjejerna i svall va också riktigt kul!
Norge va som en slags uppladdning...
Sthlm i mitt hjärta!
Året 2009 var året jag insåg att jag tycker om att dikta...
Året 2009 hängde jag upp en tavla jag hade gjort på vägen utan att de minsta må dåligt över det.
2009 har min pappa varit den som ALLTID varit där! Den pappa jag alltid velat ha! den som alltid stöttar mig!
Året 2009 hann jag skaffa mig ett par nya tatueringar, bla. men väldigt spontana tatuering på benet på srf haha!
Förlåt Zid! Så kom äntligen mina leopardfläckar på plats för jag är ju katten! Å min EKG kurva med mina nurses in crime Jossan å Karro! Min allra färggladaste familjetat på vänster armen I just love it!

Oj Algot flyttade ju in i mitt liv också efter jag hade haft Emelie som ssk stud.!
Algot & Jag mot världen!

Har äntligen kommit underfund med tusen olika saker och jag känner mig trygg.
Trygg i den situation jag befinner mig i, med mig själv.
Kan inte säga att jag var det för ett tag sedan.
Mycket hunnit hända!

Men väsrt är nog det där med ett sårat hjärta och lappa ihop sig själv och komma igen!
Vilket gör att jag hoppas att framtiden ger mig nåt mer säkrare och tryggare än allt smågrus jag hittar överallt!
Eller kanske jag är för kräsen som man ständigt får höra!
Men hey förtjänar vi inte det bästa!? JO!
Eller kanske jag ska faktiskt ge någon en chans... Vågar som inte... Ja ja someday!
Har egentligen annat å tänka på och göra men... nån fick mig att bli lite fundersam men de ska jag snart sluta tänka på =)


Så nu kastar vi ut allt det dåliga och går in i 2010 med öppna ögon och ett öppet sinne!

Jag måste tacka alla underbara människor som jag lärt känna! Och det är ju absolut en hel del =)
Ni är alla helt otroliga!

Årets låt för mig är: Don't stop believing med Journey
Den har gått runt runt och runt!
Annars bästa skivan helt klart Herion diaries med Sixx am

Bästa bok läst: The dirt
Bästa film: hmm, vi får väl säga New moon men de är nog inte helt sant men helt klart den film jag sett mest framemot och delar en kärlek till med Anna-Ma
Bästa minnet: att sitta i hamnen i oslo i solen och lyssna på dragspel

de får ta mig fan räcka!

Pöss å hej 2009!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan inte annat än säga att 2009 har varit ett händelserikt år=) men jag ser fram emot och vet att 2010 kommer bli ännu roligare, mer underhållande och mer innehållsrikt än något år tidigare =D



Klart du ska våga igen gumman=) Å kom ihåg, INGA undanflykter, haha ;-) nytt år nya tag vettu :-)



Tack så mkt år 2009 och varmt välkommen 2010!!



Tro Hopp & Kärlek..



2009-12-30 @ 22:53:44
Postat av: Viccan

Haha, ja inga undanflykter, borde väl egentligen ha slut på dem vid de här laget! Men just nu ser jag ingen poäng, men när de kanske är värt de okey, då får du säga åt mig på skarpen ;)



Ja 2010 yäääj! Here we come!

2009-12-30 @ 23:18:17
URL: http://wicrock.blogg.se/
Postat av: Kent Bernadotte

2010 är året då jag ska berätta för dig hur vacker jag tycker att du är..

2009-12-31 @ 01:29:29
Postat av: Viccan

det tycker jag verkligen att du ska =D

2010-01-01 @ 17:14:18
URL: http://wicrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0