23 32

Nummer är lika viktiga som bokstäver än om inte viktigare.
För mig så innehåller siffror svar på olösta gåtor som jag gärna vill knäcka.

Siffror kan man använda sig av på oilka sätt inte bara matte och sånt trist.
Man kan använda sig av dom för att få vad man önskar sig!

Jag kom på varför jag inte får det jag önskar mig för jag vet inte vad jag önskar mig.
Men jag hoppas att jag får en termometer till julklapp iaf!

Funderar på rymma en stund snart... Går i dom tankarna och de vore rätt nice å lämna de här en stund och inte tänka på de så mycket, inte för att jag tänker så mycket på ne heller...

Undrar varför klockan motarbetar mig jämt?!

Surkatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0