You make me happy!!!*

Så idag fick jag mina biljetter =) Yääääj.
Åker på äventyr i sthlm på torsdag för att återvända till Oslo på måndag.
Känns skönt och underbart att få komma ut från landstinget!
Ja jag vet, helt otroligt, jag trodde att jag skulle vilja stanna hemma och jag har fått två erbjudande att göra det,
men jag känner för att komma ut på äventyr, de är dags nu!

Så var det en trevlig helg med sällskap*!
Va förbi Tette på lite partäj på fredag, med efter följande Olle besök.
Sen lördag med god mat, bowling och TP med Magnus, Anna-Ma, Rodde å moi =)
Mkt underhållande och trevligt! Vill igen igen igen men då vinner jag =P

Nä nu ni måste jag packa =O Jisses tiden bara rinner iväg =O

XoXo

Peace and Love
/ Kenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0