Sthlm ----> Norge

Så nu sitter jag på Rudsveien i norge...
Efter en mindre strulig resa... med både flyg, inte komma in i lägenheten, till att affärn försvunnit.
Men nu så =) Nu känns de bra med koppkaffe i handen och internet, och vet ni vad tv med kanaler =O

Var hos söt Karro i helgen i sthlm och givetvis var ute på rajraj i dagar tre =P
Var förbi ink bash på fredagen... Fick mig mina Ed Hardy skor, de är sann kärlek, my love!

Tyvärr så är struliga Viccan framme och glömde givetvis kabeln till kameran så
de blir tyvärr inga bilder just nu... Ni får vänta tills jag är i sverige igen :-*

Nä, nu ska jag ta å slappa lite!

Kom ihåg jag älskar er!

PEACE & LOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0