Jisses hej å hå =)

Nu händer saker igen...
Herregud vad de går snabbt och händer mkt.
Men bäst av allt jag är glad och lycklig!

Igår var de bus med nurses in crime!
Ute med dårarna från jobbet =P God mat på olles och en
del att dricka måste jag väl erkänna =O
Så bär sommaren mot sitt slut =( inte för att den är slut ännu men
när vikarierna på jobbet försvinner så känns de som så...
Snart slutar även jag... Inte för jag vill egentligen... men damn Landstinger Västernorrland!

Så finns de människor som man trodde fanns för en och så finns de
som försvinner tydligen. Så wtf*
Men sen finns de diamanter och de som bara är fake!
Tur jag har min påse med diamanter I LOVE U all!

Nä, dags å sluta å svamla och ta å göra litt nytta!

Pöss å kram!

Two hearts, One love ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0